Wersja archiwalna 2014-01-10 15:34:33
Kałuszyn: Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno - leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 536606 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn,pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno - leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: Branża budowlana - rozbiórka ścianek działowych, wykucia otworów na przejścia korytarzowe, przebicia muru i skucia tynku - załadunek na samochody odpadów porozbiórkowych - ścianki działowe, uzupełnienie tynków, szpachlowanie - glazura na ścianach i malowanie - posadzki z płytek ceramicznych i paneli - stolarka okienna i drzwiowa - ślusarka aluminiowa - sufity podwieszone Branża elektryczna 1. Modernizacja wewnętrznej linii zasilającej i tablica rozdzielcza, 2. Wewnętrzna instalacja elektryczna tj. - instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja zasilania urządzeń medycznych i technicznych, - instalacja przeciwporażeniowa, - zabezpieczenie przepięciowe. 3. Instalacje teletechniczne tj. - instalacja telefoniczna, - instalacja komputerowa. Branża sanitarna - instalacja wodno - kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, któ-rych potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.33.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10.000zł 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2014.01.14. do godz. 10:00. 6 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 250.000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
branza_elektryczna.zip
branza_budowlana.zip
cd_branza_elektryczna_i_budowlana.zip
cd_branza_budowlana.zip
branza_sanitarna.zip
cd_czesc_sanitarna.zip
modyfikacja_siwz_02_01_14r.pdf
modyfikacja_siwz_02_01_14r.doc
Odpowiedzi na zapytania z dnia 08.01.2014 r.
Zapytania z dnia 08.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :
Pytanie : Proszę o wyjaśnienie wielkości grzejników występujących w przedmiarze robót c.o. w pozycjach 6,7 i 8.?
Odpowiedź : W zał. zestawienie grzejników.
zestawienie_grzejnikow_10_01_2014.pdf
Pytanie : Czy odległość w przedmiarze wywozu gruzu wynosi 2 km? W przedmiarze robót budowlanych użyli Państwo dwa razy pozycji traktującej o wywozie gruzu na 1 km, tj. poz. 14 i 15.
Odpowiedź : Tak, 2 km.
Kałuszyn, 2014.01.08 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania z dnia 07.01.2014 r.
Zapytania z dnia 07.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :
Pytanie : Jakie panele podłogowe mają być użyte.
Odpowiedź : Posadzki z paneli drewnianych nie występują. W poz. 52 przedmiaru zastępuje się posadzkami z gresu jak w poz. 53 zgodnie z zestawieniem pomieszczeń na rysunku parteru.
Pytanie : Jaki typ płytek gresowych i glazury.
Odpowiedź : Płytki gres : łatwo zmywalne, odporne na stosowane środki chemiczne (dezynfekcyjne), odporne na plamy po środkach organicznych (np. krew), antypoślizgowe, nienasiąkliwe. Płytki ścienne ceramiczne gat. I zgodnie z normą PN-EN 14411:2007.
Pytanie : Jaki typ sufitu podwieszanego.
Odpowiedź : Np. „AMSTRONG” z płytą z wełny mineralnej przeznaczonej dla służby zdrowia pokrytej farbą o właściwościach bakteriobójczych.
Pytanie : Co inwestor ma na myśli poprzez odbojnice na ścianie.
Odpowiedź : Odbojnice ścienne ćhroniące ściany przed zarysowaniem, szerokości 12 cm, drewniane lakierowane powłokami ekologicznymi.
Kałuszyn, 2014.01.10 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania z dnia 09.01.2014 r.
Zapytania z dnia 09.01.2014 r. dot. przetargu „Przebudowa części mieszkalnej parteru budynku wielorodzinnego na funkcję diagnostyczno – leczniczą w Kałuszynie przy ul. Warszawskiej 50” :
PROJEKT BUDOWLANY
Pytanie : Na rysunku zestawienie stolarki uwidoczniona jest jedna szt drzwi z otworami wentylacyjnymi do łazienki, a istnieją przynajmniej trzy łazienki (męska, damska, personelu). Proszę o wyjaśnienie tej rozbieżności.
Odpowiedź : Zgodnie z przedmiarem poz. 43 w drzwiach łazienkowych zastosować otwory nawiewne.
Pytanie : Na rysunku zestawienie stolarki uwidocznione są dwie szt. okna 90x150 (prawe i lewe) natomiast w przedmiarze budowlanym poz.38 wykazane jest jedno takie okno. W następnej pozycji 39 wykazane są okna 180x165 szt.3 - nie ma ich natomiast w rysunku zestawienie stolarki. Proszę o wyjaśnienie tych rozbieżności.
Odpowiedź : Na rysunku „zestawienie stolarki” występuje 1 szt. okna 90x150 cm i tak pozostaje, natomiast poz.39 przedmiaru anuluje się (były inwestor wykonał we własnym zakresie)
Pytanie : Przedmiar bud. poz.52 i 53 - posadzki z paneli i posadzki gres. Brak na rysunkach lub w opisie gdzie posadzka a gdzie gres. Dodatkowo w rysunku Rzut.pdf wszystkie pomieszczenia są wykazane jako gres. Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź : Posadzki z paneli drewnianych nie występują. Poz. 52 przedmiaru zastępuje się posadzkami z gresu jak w poz. 53 z godnie z zestawieniem pomieszczeń na rysunku parteru
Pytanie : brak opisu odbojnic drewnianych: wymiary gr.szer., rodzaj lakierowania - kolor, miejsca zamontowania. Proszę o uzupełnienie.
Odpowiedź : Odbojnice ścienne chroniące ściany przed zarysowaniem, szerokości 12 cm, drewniane, lakierowane powłokami ekologicznymi. Montaż wg uzgodnienia z inspektorem nadzoru w trakcie budowy.
Pytanie : Opis ośrodek.pdf punkt 3.5.7- Podręczny sprzęt gaśniczy. Czy wykonawca ma dostarczyć podręczny sprzęt gaśniczy - nie ma żadnych innych wpisów na ten temat.
Odpowiedź : Dostarczenie sprzętu gaśniczego wg odrębnych ustaleń po rozpoczęciu budowy
INSTALACJE SANITARNE
Pytanie : Grzejniki nowe?/ czy wg opisu - istniejące, jeśli istniejące to płukanie - brak wpisu do przedmiaru.
Odpowiedź : Istniejące grzejniki typu CV, projektowane grzejniki typu HV wg zalecenia technologii - grzejniki przeznaczone do stosowania w obiektach służby zdrowia z Atestem Państwowego Zakładu Higieny.
Pytanie : W przedmiarze brak zaworów termostatycznych i na powrocie. Zawory te opisane są w opisie.
Odpowiedź : Zastosować grzejniki z wbudowanymi zaworami termostatycznymi, głowice zalecane przez producenta. Zastosować zawory odcinające grzejnik na zasileniu i powrocie.
Pytanie : Instal. wod-pożar rura stalowa - przedmiar: 32mm, opis punkt 1.2.1: 25 mm. Proszę o decyzję.
Odpowiedź : Przewody rozprowadzające d 32mm, hydranty i podejścia pod hydranty d 25mm.
INSTALACJA TELETECH
Pytanie : Czy wg opisu wykonać okablowanie strukturalne kablem UTP, czy wg. przedmiaru okablowanie LAN kablem UTP a telefoniczne kablem YzTKMX
Odpowiedź : Wykonać wg. przedmiaru.
Pytanie : W szafce 19" brak paneli, brak rozszycia kabli UTP na panelach lub łączówkach – potwierdzić
Odpowiedź : Szafa 19" 12U ma być kompletna.
Pytanie : Do istniejącej szafki telekomunikacyjnej zaprojektowano kable telefoniczne i komputerowe a wg rysunku 3x komputerowe i 3x telefoniczne a wg opisu 5x komputerowe i 5x telefoniczne. proszę o decyzję.
Odpowiedź : Połączenia pomiędzy TT i szafą 19" wg rysunku tj po 3x. W opisie napisano że są istniejące kable do TT po 5 x od głównego punktu zasilającego cały budynek.
Kałuszyn, 2014.01.10
Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 2014-01-10
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-10 15:34:33
- Liczba odsłon: 990
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: