Wersja archiwalna 2007-09-18 15:26:50
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa i adres
Nazwa
Gmina Kałuszyn
Adres pocztowy
05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1
powiat : miński, województwo : mazowieckie
telefon :
Adres strony internetowej zamawiającego : www.kaluszyn.pl
Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opis
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :
Przebudowa ulicy Polnej w Kałuszynie
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Odwołanie nie przysługuje
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
Przebudowa ulicy Polnej w Kałuszynie na odcinku 0,000 – 0,114
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.500,00 zł
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim
Nr konta: 82 9226 0005 0024 1461 2000 0010
Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 – Skarbnika Gminy..
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 04.10.2007r do godz. 1000.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium,
które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.
Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami
ustawowymi,
2. przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane,
3. dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej
4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć :
1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących
działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki),
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na
formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm).
3/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może
upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub
zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności,
4/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
5/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania
(nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość
robót),
6/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat
odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości,
potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż
zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością
7/Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1,
punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania oferty.
8/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada
wykonawca ( w tym : układarka mas bitumicznych, rok produkcji od 2000 włącznie)
9/Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków po wygranym przetargu wraz z
kopią uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna : Nie
Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :
Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1
Termin skladania ofert
Data : 04.10.2007 r. godzina 10:00
Miejsce :
Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-10 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój nr 1 (sekretariat)
Termin zwiazania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert
Otwarcie ofert :
Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-10 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój nr 13 (sala konferencyjna) w dniu 04.10.2007 r. o godz. 10:15
Ogłoszenie ukazało sięw Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.09.2007 r. pod nr 167136-2007
specyfikacja istonych warunków zamówienia
RYSUNKI
geometrja zjazdu, plan warstwicowy, profil podłużny, plan zagospodarowania terenu, przekroje normalne, przekroje poprzeczne 1, przekroje poprzeczne 2
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jadwiga Cudna
- Data udostępnienia w BIP: 2007-09-18
- Informacja zaktualizowana przez: Jadwiga Cudna
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-18 15:26:50
- Liczba odsłon: 735
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: