Wersja archiwalna 2007-09-18 15:08:46

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

ZAMAWIAJĄCY

Nazwa i adres

Nazwa

Gmina Kałuszyn

Adres pocztowy

05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1

powiat : miński, województwo : mazowieckie

telefon : 025 7576618, fax : 025 7576026

Adres strony internetowej zamawiającego : www.kaluszyn.pl

Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Opis

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :

Przebudowa ulicy Polnej w Kałuszynie

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Odwołanie nie przysługuje

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :

 Przebudowa ulicy Polnej w Kałuszynie na odcinku 0,000 – 0,114

     - powierzchnia nawierzchni bitumicznej – 682,7 m2

     - powierzchnia zjazdów – 77,6 m2

     - powierzchnia chodników – 244,2 m2

Wspólny słownik zamówień (CPV)

Główny przedmiot         45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty 45.23.31.20-6

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Data zakończenia 15/11/2007r.

INFORMACJE  O  CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM  I  TECHNICZNYM

Warunki dotyczące zamówienia

Informacje na temat wadium

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.500,00 zł

     Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-

    kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b

    ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

    Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr  109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).

Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy:

Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim

Nr konta: 82 9226 0005 0024 1461 2000 0010

Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji

ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 ,  pokój nr 11 – Skarbnika Gminy..

Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia  04.10.2007r do godz. 1000.

Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium,

które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków :

O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami 

          ustawowymi,

2.     przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych  w dokumentacji      technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane,

3.     dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej

4.     udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia  o porównywalnej wartości

5.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.).

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły  - „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć :

1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji

      działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego

      w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących

      działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki),

      wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule  22 ust.1   ( na

   formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie

   zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo

   zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm).

3/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może

     upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego

     potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub

     zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty

     zaległych płatności,

4/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego

    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem

    składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na

    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,

 5/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania

     (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość

       robót),

  6/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat

      odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości,

      potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż 

      zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością

7/Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1,

     punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo

     zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

     składania oferty.

8/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada

     wykonawca ( w tym : układarka mas bitumicznych, rok produkcji od 2000 włącznie)

9/Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków po wygranym przetargu wraz z

    kopią uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.  

Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna : Nie

Informacje administracyjne

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.kaluszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :

Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1

Termin skladania ofert

Data : 04.10.2007 r. godzina 10:00

Miejsce :

Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-10 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój nr 1 (sekretariat)

Termin zwiazania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert

Otwarcie ofert :

Urząd Miejski w Kałuszynie, 05-10 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój nr 13 (sala konferencyjna) w dniu 04.10.2007 r. o godz. 10:15

Ogłoszenie ukazało sięw Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.09.2007 r. pod nr 167136-2007

 

specyfikacja istonych warunków zamówienia

 

opis techniczny

przedmiar etap I

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1946837]

przewiń do góry