IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00zł (słownie złotych: osiem
tysięcy).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w
art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 110).
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,
którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, sporządzonej i zgodnej z SIWZ,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
jeżeli było wymagane,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przy-czyn leżących po stronie Wykonawcy
4. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące
przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja
ubezpieczeniowa), jest zo-bowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej
ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej
procedury zamówienia
5. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy
oszczędno-ściowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja
ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.
1454) należy dołączyć do oferty i umieścić w oddzielnej kopercie
opisując ją: Wadium – przetarg nieograniczony na Odbiór i
zagospodarowanie odpadów z Gminy Kałuszyn.
6. Sposób wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:
Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy
Zamawiającego w
Banku BS Kałuszyn 71 9224 0007 0000 9667 2000 0030
z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Odbiór i
zagospodaro-wanie odpadów z Gminy Kałuszyn. Dowodem wniesienia wadium
będzie po-twierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub
wydruk przele-wu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla
wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym
Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy
dołączyć do oferty
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2.
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy PZP, tylko i wyłącznie w
przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie zmiany przepisów prawa
po-datkowego w zakresie obowiązującej wysokości stawki podatku od
towarów i usług, w sytuacji, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub
zmniejszenie kosz-tów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na
podsta-wie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o
minimalnym wynagro-dzeniu za pracę, (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 847),
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę,
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdro-wotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, jeże-li zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonaw-cę,
5) rezygnacja z dotychczasowego podwykonawcy i zmiany podwykonawcy na
no-wego.
6) w przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian.
7) w przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było
przewi-dzieć w chwili zawarcia umowy.
8) Rozwiązania umowy za porozumieniem stron
Szczegóły określa paragraf 10 projektu umowy stanowiący załacznik nr 2
do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-04-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: