Wersja archiwalna 2008-10-30 16:09:58
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 279559 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax. 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.736.000 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 1 736 000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego powstałego w wyniku ujętych wydatków inwestycyjnych na zadania pn.: 1.Przebudowa ulic na osiedlach budownictwa jednorodzinnego w Kałuszynie - osiedle za szkołą ( ulica Dębowa, Różana), 2.Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kałuszynie , 3.Budowa kompleksu dwóch boisk sportowych ( boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym). Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy , według not księgowych przesyłanych Kredytobiorcy przez Kredytodawcę. 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2009 roku, 7) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2008 roku. 8) Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1 736 000 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 11) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000 zł zgodnie z art. 45 ust. 4 i 6 pzp. Wadium - z dopiskiem (wadium- kredyt długoterminowy) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - nr 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020. W przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginały dokumentów należy złożyć w pokoju nr 11 - ( Skarbnik), Urzędu Miejskiego w Kałuszynie codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, nie później niż do terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, - wyrażą zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 31 marca 2009 roku, - wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - wyraża zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiążą się do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, - formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: > zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 31 marca 2009 roku, > zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, > zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, > zgodę na przedterminową spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, > zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, w dowolnych kwotach i terminach, - dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie wniesienia wadium, - adres e-mail banku do celów korespondencji drogą elektroniczną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 11(Skarbnik), 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, sekretariat, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 04/11/2008 r. o godz. 10:00 w sali konferencyjnej (pokój nr 13) Urzędu Miejskiego - adres j.w..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
siwz_kredyt_dlugoterminowy.doc
zalacznik_nr_3.7z
zalacznik_nr_4.7z
zalacznik_nr_5.7z
zalacznik_nr_6.7z
zalacznik_nr_7.7z
zalacznik_nr_8.7z
sprawozdania_2006_2007_uchwaly.7z
Pytanie z dnia 29.10.2008
r.
Na podstawie art. 38 ust.1 z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych prosimy o:
1. Przesłanie kserokopii lub zamieszczenie na stronie internetowej podpisanych
następujących dokumentów:
1. Uchwała Nr XVI/104/08 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 29.09.2008 r.
2. Uchwała Nr XVI/103/08 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 29.09.2008 r.
3. Opinia RIO z wykonania budżetu za I półrocze
2008 roku
2). Wyjaśnienia, czy Zamawiający nie będzie wymagał żadnych dokumentów
potwierdzających uprawnienia Oferenta do
prowadzenia działalności ?.
Odpowiedź:
Ad.1) Informujemy, że ostatnie – podpisane strony dokumentów :
- Uchwała Nr XVI/104/08 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 29.09.2008 r.
- Uchwała Nr XVI/103/08 Rady Miejskiej w Kałuszynie z dnia 29.09.2008 r.
- Opinia RIO z wykonania budżetu za I półrocze 2008 roku
zostały umieszczone na naszej stronie
internetowej w BIP.
Ad. 2) Wyjaśniamy, że Zamawiający – gmina Kałuszyn nie będzie wymagał żadnych
dokumentów potwierdzających uprawnienia Oferenta do prowadzenia działalności.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jadwiga Cudna
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-30
- Informacja zaktualizowana przez: Jadwiga Cudna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-30 16:09:58
- Liczba odsłon: 603
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: