Wersja archiwalna 2008-08-05 14:28:24

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

 

                                           

            Urząd Miejski w Kałuszynie informuje, że w dniu 04.08.2008 r. został rozstrzygnięty przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy zadania pn.  “Budowa budynku socjalnego przy boisku piłkarskim przy ul. 1-go Maja w  Kałuszynie”.

 

Jako najkorzystniejszą  wybrano ofertę firmy: Zakład Produkcyjno – Usługowo -Handlowy „Don - Kon” Grzegorz Matusiak, siedziba : 07-100 Węgrów ul. Kościuszki 157 D  za cenę brutto 134.200,41 zł. Słownie : sto trzydzieści cztery  tysiące dwieście złotych 41/100 gr.

 

Złożono następujące oferty :

Oferta nr 1 – Naftoremont Serwis Sp. z o.o., adres : 09-411 Płock ul. Zglenickiego 42  na kwotę brutto – 227.774,00 zł

Oferta nr 2 –P.P.E.B. KONTENER Sp. z o.o., adres : 09-400 Płock ul. Kostrogaj 8 na kwotę brutto – 262.056,00 zł

Oferta nr 3 – Zakład Produkcyjno – Usługowo - Handlowy „Dom - Kon” Grzegorz Matusiak, adres : 07-100 Węgrów ul. Kościuszki 157 D  na kwotę brutto – 134.200,41 zł

 

Jedynym kryterium oceny była zaproponowana cena, i tak poszczególne oferty otrzymały następującą punktację :

Oferta nr 1 -    58 pkt

Oferta nr 2 -    51 pkt

Oferta nr 3 -  100 pkt

 

 Kałuszyn, 2008.08.04                                                 Burmistrz Kałuszyna

                                                                                      Marian Soszyński

 

 

 

 

 

 

Kałuszyn: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Kałuszynie ul. Wojska Polskiego
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówien Publicznych: 165022 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Kałuszynie ul. Wojska Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sieć wodociągowa z przyłączami na odcinku od ulicy Kopernika do ulicy Barlickiego 2) Długość sieci wodociągowej - 123 mb, ilość przyłączy - 6 szt 3) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w specyfikacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm). 3/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 4/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót), 6/Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1, punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 7/ Oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy przez osobę posiadającą takie uprawnienia ( uprawnienia w załączeniu + zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6A, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, sekretariat - pokój nr 1, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 08/08/2008 o godz. 10:00 w sali konferencyjnej (pokój nr 13) - adres j.w..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


siwz-wodociag_ul._wojska_pol..doc

opis_techn_sieci_eodoc_kaluszyn.doc

strona_tytulowa_projektu.doc

kaluszyn_mapa.pdf

kaluszyn_przedmiar.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1946845]

przewiń do góry