Wersja archiwalna 2008-02-11 14:23:33
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, fax 025 7576026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kałuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa szkoły od strony południowo-zachodniej z połączeniem z istniejącym budynkiem w rejonie istniejącej klatki schodowej. Na parterze wejście główne do szkoły podstawowej z dyżurką oraz szatnią dla uczniów. Przy szatni usytuowano zespół administracyjny składający się z trzech pokoi biurowych oraz dwóch sanitariatów. W dalszej części dwie sale dydaktyczne z gabinetami dla nauczycieli oraz klatkę schodową na piętro. Komunikacja połączona z istniejącym budynkiem szkoły poprzez istniejące wejście oraz bezpośrednie wejście z budynku na istniejące boiska przy klatce schodowej. Na piętrze zaprojektowano trzy sale dydaktyczne (dwie z gabinetami dla nauczycieli). Sanitariaty dla obsługi uczniów pozostają w części istniejącej zarówno na piętrze jak i na parterze. Rozbudowa nie wymaga nowych przyłączy zewnętrznych (energetyczne i wodno-kanalizacyjne) - zapotrzebowanie na media będzie obsłużone w ramach rezerw istniejących przyłączy na działce. Zestawienie powierzchni : piwnica - 8,50 m² parter - 376,6 m² piętro - 341,1 m²
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 40.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 82 9226 0005 0024 1461 2000 0010 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 28.02.2008r do godz. 1200. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jeśli dotyczy - podmioty zbiorowe), 5/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 6/Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca , min. rusztowanie, dźwig pionowy lub wciągarka ręczna, betoniarka. 7/Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8/Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9/Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik budowy), 10/Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11/Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - do wysokości min. 50% kwoty ofertowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12/Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm). 14/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót), Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6a 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski , pokój nr 1 (sekretariat) 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 Otwarcie ofert w dniu 28/02/2008 o godz. 12:15 w sali konferencyjnej (pok. nr 13) w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane współfinansowanie środkami Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
specyfikacja istonych warunków zamówienia
Projekt architektury
opis_kaluszyn_szkola-budowlany.pdf
opis_kaluszyn_szkola-wykonawczy.pdf
zestawienie_stolarki_drzwiowej014.tif
zestawienie_stolarki_okiennej013.tif
Kosztorysy
koszt_slepy_bud-kaluszyn-teren.pdf
przedmiar_bud-kaluszyn-teren.pdf
Projekt elektryczny
Rysunki
e-1.pdf, e-2.pdf, e-3.pdf, e-4.pdf, e-5.pdf, e-6.pdf, e-7.pdf, e-8.pdf, e-9.pdf
inst._teletechniczna-rzut_parterurys.e-8.tif
rzut_parteru-inst.gniazdowa._rys.e-5.tif
schemat_zasilania_i_rozdzielnice048.tif
inst._teletechniczna-rzut_pietra.e-9.tif
rzut_pietra-inst.oswietleniowa._rys.e-4.tif
Projekt konstrukcji
Rysunki
rys1-rzut_law_fundamentowych.pdf
rys4-schemat_konstr-piwnice.pdf
rys5-schemat_konstr-parter.pdf
rys6-schemat_konstr-pietro.pdf
rys9-wykaz_stali_do_rys_schodow.pdf
rzut_law_fundamentowych016.tif
Projekt sanitarny
rzut_przyziemia_starej_czesci_budynku-prowadzenie_przewodow_c.o.pdf
rzut_piwnicy_-_instalacja_wod-kan..pdf
rzut_pietra_-_instalacja_wod-kan..pdf
rzut_parteru_-_instalacja_wod-kan..pdf
rozwiniecie_instalacji_wodociagowej.pdf
rozwiniecie_instalacji_c.o.pdf
przylacza_wod-kan-_kosztorys_i_przedmiar_pdf..pdf
przekroj_przez_projektowana_studnie_chlonna.pdf
projekt_zagospodarowania_terenu033.tif
profil_przylacza_wodociagowego.pdf
profil_przylacza_wodociagowego035.tif
profil_kanalizacji_sanitarnej.pdf
profil_kanalizacji_sanitarnej034.tif
opis_techniczny_zewnetrznych_sieci_wod-kan.pdf
opis_techniczny_wewnetrznej_instalacji_wod-kan.i_p.poz.pdf
opis_techniczny_instalacji_c.o..pdf
kaluszyn_przylacze_wod-kan_kosztorys_slepy.pdf
kaluszyn_instalacje_wewnetrzne_kosztorys_slepy.pdf
instalacja_c.o-_rzut_piwnicy.pdf
instalacja_c.o-_rzut_pietra.pdf
instalacja_c.o-_rzut_parteru.pdf
Instalacje C.O.
rozwiniecie_instalacji_rys.5046.tif
Instalacje wod-kan
rzut_piwnicy_instalacja_wod-kan036.tif
rzut_pietra_instalacja_wod-kan038.tif
rzut_parteru_instalacja_wod-kan037.tif
rozwiniecie_instalacji_wodociagowej039.tif
rozwiniecie_instalacji_kanalizacyjnej040.tif
Projekt zagospodarowania terenu
opis_kaluszyn_szkola_-_ogolne_zalozenia_budowy.pdf
projekt_zagospodarowania_terenu001.tif
plan-ogolne_zalozenia_organizacji_budowy.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jadwiga Cudna
- Data udostępnienia w BIP: 2008-02-11
- Informacja zaktualizowana przez: Jadwiga Cudna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-11 14:23:33
- Liczba odsłon: 1175
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: