Wersja archiwalna 2024-06-12 13:24:22
Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Leonów i Ryczołek ( część południowa) gm. Kałuszyn w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAŁUSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kałuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7576618
1.5.8.) Numer faksu: 25 7576026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umkaluszyn@kaluszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umgkaluszyn.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a817a6ec-c322-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Leonów i Ryczołek ( część południowa) gm. Kałuszyn w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a817a6ec-c322-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leonów i Ryczołek wraz z oczyszczalnią ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6360000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przemiotem zamówienia jest opracowanie kompetnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Leonów i Ryczołek gm. Kałuszyn wraz z wymaganymi pozwoleniami, zezwoleniami i uzgodnieniami wymaganymi prawem oraz budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczlani ścieków zgodnie z opracowanym projektem.
W zakres zamówienia wchodzi:
- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
• opracowanie koncepcji budowy i uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego
• opracwania geodezyjne i geologiczne konieczne do sporządzenia dokumentacji
• pozwolenia wodnoprawne,
• projekty budowlane,
• uzyskanie pozwolenia lub zgłoszenia budowy,
• projekty wykonawcze
• inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
• harmonogram rzeczowo-finansowy.
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
- Wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków,
- Wykonanie rozruchu zbiornikowych przepompowni ścieków,
- Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
- Uzyskania pozwolenia na użytkowanie inewstycji,
- Przeprowadzenie szkolenia obsługi,
- Wykonanie instrukcji eksploatacji oraz instrukcji obsługi, obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,
- Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót,
- Zapewnienei obsługi geodezyjnej w trakcie wykonywania robót budowlanych,
- Przeprowadzenie badań i odbiorów wykonanych robót
- Serwisowanie kanalizacji, oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków w okresie gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8383000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8970000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8383000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Inzynieryjne SAN-SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711582612
7.3.3) Ulica: Mazurska 30B
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8383000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 2023-06-02 13:02:22
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-12 13:24:22
- Liczba odsłon: 812
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: