Wersja archiwalna 2023-05-02 08:42:04
Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Wymiana systemu grzewczego w budynku OSP Gołębiówka z olejowego na zintegrowany system odnawialnych źródeł energii” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAŁUSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kałuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7576618
1.5.8.) Numer faksu: 25 7576026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umkaluszyn@kaluszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umgkaluszyn.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64d154f7-d9e2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana systemu grzewczego w budynku OSP Gołębiówka z olejowego na zintegrowany system odnawialnych źródeł energii”
w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d154f7-d9e2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana systemu grzewczego w budynku OSP Gołębiówka z olejowego na zintegrowany system odnawialnych źródeł energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 520000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wymiany systemu grzewczego z olejowego na zintegrowany system energii odnawialnej w budynku OSP Gołębiówka. Zadanie obejmie wymianę źródła ciepła z kotła olejowego na pompę ciepła wspomaganą panelami fotowoltaicznymi oraz montaż wentylacji mechanicznej opartej na centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła dla budynku OSP Gołębiówka na działce nr 244/2 w miejscowości Gołębiówka w gm. Kałuszyn. Szczegółowy opis w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) – załącznik nr 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 2023-05-02 08:41:54
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-05-02 08:42:04
- Liczba odsłon: 6130
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2023-05-02 08:41:54 2023-05-02 08:42:04 2023-05-02 08:45:09 2023-05-02 09:47:46 2023-05-02 09:49:02 2023-05-02 09:50:14 2023-05-02 09:51:21 2023-05-02 10:14:55 2023-05-02 10:16:58 2023-05-02 10:21:21 2023-05-02 10:21:30 2023-05-02 13:07:46 2023-05-02 13:33:24 2023-05-02 13:38:04 2023-05-02 13:39:25 2023-05-02 13:46:33 2023-05-02 13:48:48 2023-05-02 13:49:11 2023-05-17 09:30:21 2023-05-17 12:38:02 2023-06-09 13:20:43 2024-06-12 13:24:41