Kałuszyn: Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska
w Kałuszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22232 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: 1. modernizacja pawilonów handlowych, 2. modernizacja WC z 4 kabinami, 3. modernizacja WC z dołem kloacznym, 4. małe stoiska zadaszone, 5. duże stoiska zadaszone, 6. wiata śmietnikowa, 7. ogrodzenie pomnika, 8. ogrodzenie targowiska, 9. nawierzchnie drogowe, 10. instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40-6, 45.23.31.20-6, 45.23.32.50-6, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000zł 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 4 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2014.02.04 do godz. 10:00. 6 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 700.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500.000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-_targowisko_16_01_14r.doc
branza_drogowa.zip
dokumentacja_targowisko_20_01_2014.zip
Sprostowanie
Prostuje się zapis w poz. 1 przedmiaru robót branża drogowa „ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym” : zamiast 342,400 km wprowadza się zapis 0,342 km. Pozostałe zapisy bez zmian.
Kałuszyn, 2014.01.24 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Modyfikacja SIWZ
Uzupełnia się SIWZ o opis , rysunki oraz przedmiar robót dot. prac elektrycznych
Kałuszyn, 2014.01.27
Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
branza_elektryczna_27_01_2014.zip
Uzupełnienie SIWZ
Uzupełnia się SIWZ (zał. dokumentacja projektowa, branża budowlana) o załączone rysunki.
Kałuszyn, 2014.01.28
Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania z dnia 27.01.2014 r.
Zapytania z dnia 21.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:
Pytanie (1) : Proszę o udostępnienie zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej.
Odpowiedź : W załączeniu zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.
Pytanie (2) : Proszę o rysunek wrot przesuwanych z poz. nr 21 z kosztorysu budowlanego przebudowy.
Odpowiedź : W zestawieniu stolarki drzwiowej : budynek handlowy, wykaz drzwi typowych D-2, drzwi przesuwane (wrota stalowo-drewniane)
Pytanie (3) : Proszę o wyjaśnienie poz. 30, 32 z kosztorysu budowlanego przebudowy.
Odpowiedź : W załączeniu rysunek.
Pytanie (4) : Proszę o podanie typu rolet z listw – poz. nr 47 z kosztorysu budowlanego przebudowy.
Odpowiedź : Rolety zewnętrzne montowane do ściany, z obsługą ręczną, kolor szary RAL 7000.
Kałuszyn, 2014.01.30 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania z dnia 28.01.2014 r.
Zapytania z dnia 28.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:
Pytanie (1) : Prosimy o wyjaśnienie kwestii dotyczącej przedmiaru robót drogowych dlaczego zamiast kolumny podstawy (KNR) została zamieszczona kolumna z nr Spec. Techn. Prosimy o zamieszczenie przedmiaru wraz z podstawami KNR lub o informację czy Zamawiający dopuszcza indywidualną wycenę robót co nie powinno mieć miejsca przy przetargach publicznych.
Odpowiedź : W załączeniu przedmiar z podstawami KNR..
Kałuszyn, 2014.01.30 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania (1) z dnia 29.01.2014 r.
Zapytania (1) z dnia 29.01.2014 r. dot. przetargu "Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie"
1. Czy przedstawione przez Zamawiającego na stronie internetowej przedmiary robót są pomocnicze do opracowania oferty? Czy oferent może je zmieniać i uzupełniać?
Odpowiedź. Przedmiarów nie można zmieniać i uzupełniać.
2. Jakiego typu (lub przykładowego systemu) maja być osłony z blachy perforowanej konstrukcji wiat zadaszeniowych dużych i małych.
Odpowiedź. Blacha perforowana o oczkach kwadratowych, w układzie prostym, ocynkowana.
3. Jakiego koloru mają być osłony z blachy perforowanej?
Odpowiedź. Kolor ocynkowania.
4. Jakiego koloru poliwęglan zadaszeń i daszków Zamawiający będzie wymagał w trakcie realizacji zadania?
Odpowiedź. Poliwęglan bezbarwny.
5. Czy zapisany w dokumentacji kolor stołów betonowych (biały) dotyczy wykonania ich z betonu barwionego w masie czy malowania farbami do betonu? Jeżeli malowania to proszę o uzupełnienie przedmiaru robót budowlanych.
Odpowiedź. Bez malowania farbami do betonu.
6. Brak w dokumentacji zestawienia stolarki i ślusarki, która powinna być zamontowana w obiekcie. Proszę o uzupełnienie dokumentacji.
Odpowiedź. Zestawienie w załączeniu.
7. W poz. 121 przedmiaru robót budowlanych - wiata śmietnikowa- wymaga się wykonania osłon z blachy perforowanej. Na przesłanym projekcie wiaty (elewacja) nie podano koloru blachy. Jaki ma być kolor wg katalogu RAL?
Odpowiedź. Blacha perforowana o oczkach kwadratowych, w układzie prostym, ocynkowana.
8. Na rysunku elewacji wiaty śmietnikowej przedstawiono cokół wykonany w formie okładziny. Brak takiej pozycji w przedmiarach. Jest natomiast w opisie. Proszę o uzupełnienie dokumentacji.
Odpowiedź. Według przedmiaru, tynk tj. tynk mozaikowy. Kolor szary.
9. Zamawiający wymaga wykonania cyt: "blat betonowy w kolorze białym, elementy pod blatem z blachy perforowanej o wys.20cm mocowane do blatu". Proszę o uzupełnienie dokumentacji o rozwiązanie techniczne mocowania blach i pokazanie miejsca mocowania blach. Nie wynika to jednoznacznie z przedstawionej dokumentacji.
Odpowiedź. Mocowanie blach do słupków wkrętami samogwintującymi się.
10. Brak w przedmiarach pozycji dotyczącej wykonania konstrukcji stalowej wiaty śmietnikowej. Na rysunku 14 str. 81 pokazano dwie różne informacje dotyczące słupów zadaszenia. Rzut przyziemia - słup 12x12 cm (z jaką ścianką), a na przekroju A-A - kątownik 13 (?). Która wersja jest prawdziwa i obowiązująca ?
Odpowiedź. Jest taka pozycja w przedmiarach (poz.119 w przedmiarze). Słupki 12x12cm. Ścianka z blachy perforowanej o oczkach kwadratowych, w układzie prostym.
11.Czy zaproponowane w projekcie odprowadzenie wód opadowych w zadaszeń małego i dużego za pomocą rynny i rury spustowej o średnicy 50 mm jest na pewno wystarczające? Prozę o potwierdzenie tego w odpowiedziach.
Odpowiedź. Jest wystarczające.
12. W przedstawionym projekcie Zamawiający wymaga ogrodzenia i bramy przesuwnej produkowanej przez f-mę Wiśniowski. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego typu rozwiązania (np. ogrodzenia panelowe, systemowe)?
Odpowiedź. W SIWZ część III : Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 1 Przedmiar robót : jest naniesiona uwaga dot. poz. 136 i 137 przedmiaru robót branża budowlana, dział 8 ogrodzenie terenu.
13. Na rys. nr 3 branży drogowej zaprojektowano obrzeże betonowe 30x8 cm. Brak takiej pozycji w przedmiarze. Proszę o uzupełnienie przedmiaru.
Zrezygnowano z obramowania zieleni urządzonej obrzeżem betonowym 30x8 (rys. nr 3 branży drogowej) - zieleń graniczy z podmurówką ogrodzenia (które nie będzie rozbierane). Podmurówka ogrodzenia będzie obramowaniem zieleni urządzonej.
Przedmiar nie wymaga uzupełnienia.
14. Czy w podbudowach pod warstwy drogowe należy zastosować we wszystkich przypadkach kruszywo łamane 0-31,5mm? (rys. nr 4 branży drogowej)
Odpowiedź. Kruszywo należy zastosować takie, jakie jest w przedmiarze.
15. Brak przedmiarów robót branży sanitarnej. Proszę o uzupełnienie.
Odpowiedź. Przedmiary są zamieszczone na stronie od 20.01.2014 r. w pliku „dokumentacja targowisko 20.01.2014r.)
16. Czy w zakresie zamówienia Zamawiający nie przewiduje rozbudowy, modernizacji czy przebudowy istniejących sieci wod-kan na terenie targowiska? Czy istniejące sieci w pełni wystarczają do obsługi nowych punktów zrzutów wód deszczowych?
Odpowiedź. Zakres prac powinien być zgodny z przedmiarem.
17. W dokumentacji przetargowej przedstawiono karty katalogowe pojemników na odpady, tablicy informacyjnej. Czy te elementy wchodzą w zakres zamówienia? Jeżeli tak to proszę o uzupełnienie dokumentacji (ilości) i uzupełnienie przedmiarów.
Odpowiedź. Pojemniki są wyłączone z przedmiaru i nie należy ich wyceniać.
18. Jak rozumieć zapis w przedmiarze robót elektrycznych (poz. 1.5) "tablice rozdzielcze S-4 przystosowane" i gdzie będzie ona zamontowana?
Odpowiedź. Jest to zabezpieczenie instalacji wewnętrznej elektrycznej budynku w.c. i tam będzie zamontowane.
Kałuszyn, 2014.01.30 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania (2) z dnia 29.01.2014 r.
Zapytania (2) z dnia 29.01.2014 r. dot. przetargu "Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie"
1. W związku z niezgodnoscią opisu zamówienia dotyczącą "dużego stoiska zadaszonego" (projekt architektoniczno-budowlany przewiduje 4 rzędy stanowisk, natomiast w kosztorysie budowlanym, w dziale 5 ujęto jedynie jeden rząd) prosimy o zmianę obmiarów działu 5 w kosztorysie budowlanym.
Odpowiedź. Zgodnie z przedmiarem, przyjąć jeden rząd stoisk.
2. Czy inwestor potwierdza kompletność udostępnionej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie instalacji elektrycznej?
Odpowiedź. Inwestor potwierdza kompletność udostępnionej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie instalacji elektrycznej i należy wycenę sporządzić zgodnie z przedmiarem.
3. Czy Inwestor nie przewiduje podliczników dla poszczególnych pomieszczeń handlowych ?
Odpowiedź. Inwestor nie przewiduje podliczników dla poszczególnych pomieszczeń handlowych.
4. W jaki sposób Inwestor zamierza chronić instalację wod-kan w pomieszczeniach i w.c. bez instalacji c.o lub ogrzewania elektrycznego?
Odpowiedź. Zakładano sezonowe użytkowanie.
5. Czy pomieszczenia handlowe i w.c. nie będą wentylowane ? W dokumentacji projektowej wentylacji nie uwzględniono.
Odpowiedź. W.c. posiadają istniejącą wentylację grawitacyjną. Pomieszczenia handlowe mają charakter otwarty i projektowano przewietrzanie całego budynku.
6. Czy Inwestor przewiduje instalację oświetleniową i gniazdkową pod zadaszeniami?
Odpowiedź. Zgodnie z przedmiarem, nie przewiduje się.
7. Czy w ramach inwestycji nie przewiduje się oświetlenia terenu ?
Odpowiedź. Nie przewiduje się nowego oświetlenia terenu.
8. Czy Inwestor może udostępnić zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej?
Odpowiedź. W załączeniu
Kałuszyn, 2014.01.30 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Odpowiedzi na zapytania z dnia 30.01.2014 r.
Zapytania z dnia 30.01.2014 r. dot. przetargu „Tworzymy „Nasz Rynek” poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie”:
Pytanie (1) : Na przedstawionym planie zagospodarowania terenu widoczne są dwie bramy (na osi A1-A2 i F1-F2) oraz furtka na osi B-C. W przedmiarze robót wykazano 1 kpl bramy przesuwanej PI95, brak jest bramy drugiej i furtki. Proszę o decyzję w sprawie ilości bram i furtek oraz uzupełnienie dokumentacji o projekt furtki i uzupełnienie przedmiaru o brakujące pozycje.
Odpowiedź : W SIWZ część III : Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 1 Przedmiar robót : jest naniesiona uwaga dot. poz. 136 i 137 przedmiaru robót branża budowlana, dział 8 ogrodzenie terenu. Ogrodzenie wraz z bramami i furtkami będzie poddane renowacji.
Kałuszyn, 2014.01.30 Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-30 15:04:07
- Liczba odsłon: 782
- Historia dokumentu: