Wersja archiwalna 2013-04-08 11:30:26

Kałuszyn: TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ZBIORNIKA REKREACYJNEGO W KAŁUSZYNIE
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 124184 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ZBIORNIKA REKREACYJNEGO W KAŁUSZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania -Turystyczne zagospodarowanie terenu wokół zbiornika rekreacyjnego w Kałuszynie- należy wykonać: a) grodzisko b) zagospodarowanie terenu wokół grillowisk c) totem klubowy d) ogrodzenie wraz z bramami wjazdowymi e) utwardzenie terenu (eko-płyta) Pełny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: pro-jekt budowlany (gotowy), , specyfikacja tech-niczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące III część SIWZ . Do każdej z nazw firm, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wy-mienione w niniejszych projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ) - dodaje się słowo -lub równoważne. Za -równoważne-rozumie się urządzenia lub materiały o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego wg zasad określonych w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień do-datkowych wg zasad określonych w art. 67 ust.1, pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, któ-rych potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5.000zł . Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsk Mazowiecki numer konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Kałuszynie, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Miejskiego a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 2013.04.12 do godz. 1100. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane: a ) Kierownik Robót Budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robot, odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 17.04.2008r nr 63, poz.. 394). Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa z art.22 ust.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy 1. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 2 dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT b) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: nie-sprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikają-cych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: e) zawieszenie robót przez Zamawiającego f) zmian dokumentacji projektowej, dokonywanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, g) zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zostały wskaza-ne w ofercie Wykonawcy - z powodu wystąpienia okoliczności losowych (śmierci, choroby, zmia-ny pracodawcy). W takim przypadku Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże osoby o wymaganych kwalifikacjach.. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą moż-liwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej na wydłużenie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w latach 2007-2013; Działanie: 413.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


siwz_zagospodarowanie_zbiornika.pdf
specyfikacja_techniczna.pdf
opis_techn.k-n..pdf
ogrodzenie_parkingu_oraz_brama_glowna_marzec_2013_przed.pdf
przedmiar_robot.pdf
totem__klubowy_kaluszyn.marzec_2013_przedmiarpdf.pdf

Rysunki
glowna_brama_wjazdowa.pdf
grodzisko.pdf
ogrodzenie_parkingu.pdf
ogrodzenie_parkingu-brama.pdf
przekroj_a-a.pdf
przekroj_b-b.pdf
totem1.pdf
totem2.pdf
zagospodarowanie_terenu.pdf

Kałuszyn, dnia 08.04.2013

 

INFORMACJA

 

Zamawiający informuje, że w ramach zadania „Turystyczne zagospodarowanie terenu wokół zbiornika rekreacyjnego w Kałuszynie” należy wykonać:

a) grodzisko

b) zagospodarowanie terenu wokół grillowisk

 c) totem klubowy

d) ogrodzenie wraz z bramami wjazdowymi

e) utwardzenie terenu (eko-płyta).

Zakres ten wymieniony jest w ogłoszeniu o przetargu, SIWZ, projekcie umowy, przedmiarach robót i w tabeli elementów.

Wymieniona i opisana w dokumentacji technicznej i STWiOR  „kładka dla pieszych” nie jest objęta niniejszym przetargiem.

 

                                                                                  Marian Soszyński

                                                                               Burmistrz Kałuszyna

 

 

Odpowiedzi na pytania Wykonawcy dot. przetargu nieograniczonego na „sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla nabywców Gminy Kałuszyn”.

 

Pytanie nr 1

W załącznikach nr 5 do SIWZ – projekt umowy w & 1 ust. 3 widnieje zapis: „Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej Nabywcy”. Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie przedmiotowego zapisu poprzez dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu, poprzez dookreślenie, iż umowa o świadczenie usług dystrybucji musi obowiązywać od dnia rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej : „Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji obowiązującej od dnia rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej Nabywcy”.

 

Odpowiedź na pytanie nr 1.

Sprostowanie:

Wskazany przez Wykonawcę zapis stanowi zapis w załączniku nr 6 do SIWZ a nie nr 5 jak wskazał Wykonawca.

 

Odpowiedź na pytanie:

Zamawiający dokona zmiany z zapisie załącznika nr 6 do SIWZ w §1 ust.3

Nowe brzmienie zapisu:

3. Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji obowiązującą najpóźniej w od dnia przeddzień rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej Nabywcy.

 

Pytanie nr 2

W załącznikach nr 5 do SIWZ – projekt umowy w & 8 ust. 3 oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekt umowy w & 8 ust. 4 widnieje zapis: „Wznowienie dostarczania energii  elektrycznej czynnej i świadczenie usług dystrybucji przez OSD na wniosek Sprzedawcy nastąpi bezzwłocznie po uregulowaniu zaległych należności za energię elektryczną czynną oraz innych należności związanych z dostarczaniem tej energii”. Z uwagi na fakt, iż wznowienie dostawy przeprowadza Operator Systemu Dystrybucyjnego Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Wznowienie dostarczania energii elektrycznej czynnej i świadczenie usług dystrybucji przez OSD na wniosek Sprzedawcy nastąpi po uregulowaniu zaległych należności za energię elektryczną czynną oraz innych należności związanych z dostarczaniem tej energii”.

 

Odpowiedź na pytanie nr 2.

Zamawiający jest świadomy faktu, że procedura wznowienia sprzedaży energii elektrycznej uzależniona jest od wykonania szeregu działań umożliwiających wznowienia sprzedaży energii elektrycznej czynnej i usług jej dystrybucji. Nie zmienia to jednak faktu, iż Zamawiający oczekiwać będzie bezzwłocznego dokonania niezbędnych w tym celu czynności. Zamawiający nie widzi zatem uzasadnienia do zmiany powyższego zapisu.

 

Pytanie nr 3

W załącznikach nr 5 – 6 do SIWZ – projekt umowy w & 11 ust. 1 widnieje zapis:

„Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zgłoszenia niniejszej Umowy do OSD do 14 dni od jej parafowania przez strony Umowy”. Zgłoszeń można dokonać dopiero po podpisaniu umowy oraz przekazaniu niezbędnych danych do zgłoszenia przez Zamawiającego. Sugeruję wobec powyższego aby  Zamawiający dokonał następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zgłoszenia niniejszej Umowy do OSD do 14 dni od jej podpisania przez Strony Umowy”. Jednocześnie z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą aby Zamawiający dokonał tożsamej modyfikacji w zapisie lit. C) projektu porozumienia.

 

Odpowiedź na pytanie nr 3.

 

Załącznikami do umów sprzedaży energii elektrycznej czynnej są:

szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia – załączniki nr 1 do umów – wskazujące PPE Nabywców Zamawiającego oraz podpisane przez Nabywców Zamawiającego pełnomocnictwa do reprezentowania ich przed dotychczasowym sprzedawcą oraz dystrybutorem w zakresie wskazanym przez Nabywców Zamawiającego w pełnomocnictwach. W związku z powyższym Wykonawca w dniu otrzymania podpisanej umowy otrzyma zgodnie z procedurą udzielenia zamówienia publicznego wszelkie niezbędne w celu realizacji zgłoszenia umowy dokumenty.

Zamawiający dokona zmian w zapisach umów zmieniając słowo „parafowanie” słowem „podpisanie” w stosownych przypadkach.  

 

 

Burmistrz Kałuszyna

            Marian Soszyński


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1946828]

przewiń do góry