Wersja archiwalna 2012-02-29 11:17:40
Kałuszyn: SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CZYNNEJ
DLA NABYWCÓW GMINY KAŁUSZYN
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 53234 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CZYNNEJ DLA NABYWCÓW GMINY KAŁUSZYN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla Nabywców Gminy Kałuszyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w ilości do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.00.00.00-3, 09.31.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga by wykazał, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by złożył stosowne oświadczenie, zgodnie ze wskazaniem art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga, by złożył stosowne oświadczenie zgodnie ze wskazaniem art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
10oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4 SIWZ; 2) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( załącznik nr 9 do SIWZ) ; 3) Oświadczenie wykonawcy potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 10 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, pok. nr 6a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1, sekretariat. Otwarcie ofert w dniu 02.03.2012 r. o godz. 10:15 w sali konferencyjnej (pok.nr 13), adres j.w..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
formularz_oferty_/22_02_2012.pdf
formularz_cenowy_/22_02_2012.pdf
oświadczenia_art_22_ust_1_zal_nr_4_/22_02_2012.pdf
umowa_generalna_zal_nr_5_/22_02_2012.pdf
umowa_sprzedaż_zal_nr_6_/22_02_2012.pdf
oświadczenie_art_24_ust_1_zal_nr_7_/22_02_2012.pdf
oświadczenie_us_zal_nr_9_/22_02_2012.pdf
oświadczenia_zus_zal_nr_10_/22_02_2012.pdf
pełnomocnictwo_zamawiającego_/22_02_2012.pdf
pełnomocnictwo_sprzedawcy_/22_02_2012.pdf
Kałuszyn, dnia 28.02.2012
Odpowiedzi na pytania Wykonawcy dot. przetargu nieograniczonego na „sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla nabywców Gminy Kałuszyn”.
Pytanie nr 1
W załącznikach nr 5 do SIWZ – projekt umowy w & 1 ust. 3 widnieje zapis: „Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej Nabywcy”. Wykonawca zwraca się z prośbą o sprecyzowanie przedmiotowego zapisu poprzez dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu, poprzez dookreślenie, iż umowa o świadczenie usług dystrybucji musi obowiązywać od dnia rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej : „Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji obowiązującej od dnia rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej czynnej Nabywcy”.
Odpowiedź na pytanie nr 1.
Sprostowanie:
Wskazany przez Wykonawcę zapis stanowi zapis w załączniku nr 6 do SIWZ a nie nr 5 jak wskazał Wykonawca.
Odpowiedź na pytanie:
Zamawiający dokona zmiany z zapisie załącznika nr 6 do SIWZ w §1 ust.3
Nowe brzmienie zapisu:
3. Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywa się za pośrednictwem
sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej – PGE
Dystrybucja S.A. oddział w Warszawie, z którym Nabywca ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub
będzie miał podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji obowiązującą
najpóźniej w od dnia
przeddzień rozpoczęcia sprzedaży energii
elektrycznej czynnej Nabywcy.
Pytanie nr 2
W załącznikach nr 5 do SIWZ – projekt umowy w & 8 ust. 3 oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ – projekt umowy w & 8 ust. 4 widnieje zapis: „Wznowienie dostarczania energii elektrycznej czynnej i świadczenie usług dystrybucji przez OSD na wniosek Sprzedawcy nastąpi bezzwłocznie po uregulowaniu zaległych należności za energię elektryczną czynną oraz innych należności związanych z dostarczaniem tej energii”. Z uwagi na fakt, iż wznowienie dostawy przeprowadza Operator Systemu Dystrybucyjnego Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Wznowienie dostarczania energii elektrycznej czynnej i świadczenie usług dystrybucji przez OSD na wniosek Sprzedawcy nastąpi po uregulowaniu zaległych należności za energię elektryczną czynną oraz innych należności związanych z dostarczaniem tej energii”.
Odpowiedź na pytanie nr 2.
Zamawiający jest świadomy faktu, że procedura wznowienia sprzedaży energii elektrycznej uzależniona jest od wykonania szeregu działań umożliwiających wznowienia sprzedaży energii elektrycznej czynnej i usług jej dystrybucji. Nie zmienia to jednak faktu, iż Zamawiający oczekiwać będzie bezzwłocznego dokonania niezbędnych w tym celu czynności. Zamawiający nie widzi zatem uzasadnienia do zmiany powyższego zapisu.
Pytanie nr 3
W załącznikach nr 5 – 6 do SIWZ – projekt umowy w & 11 ust. 1 widnieje zapis:
„Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zgłoszenia niniejszej Umowy do OSD do 14 dni od jej parafowania przez strony Umowy”. Zgłoszeń można dokonać dopiero po podpisaniu umowy oraz przekazaniu niezbędnych danych do zgłoszenia przez Zamawiającego. Sugeruję wobec powyższego aby Zamawiający dokonał następującej modyfikacji przedmiotowego zapisu: „Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zgłoszenia niniejszej Umowy do OSD do 14 dni od jej podpisania przez Strony Umowy”. Jednocześnie z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą aby Zamawiający dokonał tożsamej modyfikacji w zapisie lit. C) projektu porozumienia.
Odpowiedź na pytanie nr 3.
Załącznikami do umów sprzedaży energii elektrycznej czynnej są:
szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia – załączniki nr 1 do umów – wskazujące PPE Nabywców Zamawiającego oraz podpisane przez Nabywców Zamawiającego pełnomocnictwa do reprezentowania ich przed dotychczasowym sprzedawcą oraz dystrybutorem w zakresie wskazanym przez Nabywców Zamawiającego w pełnomocnictwach. W związku z powyższym Wykonawca w dniu otrzymania podpisanej umowy otrzyma zgodnie z procedurą udzielenia zamówienia publicznego wszelkie niezbędne w celu realizacji zgłoszenia umowy dokumenty.
Zamawiający dokona zmian w zapisach umów zmieniając słowo „parafowanie” słowem „podpisanie” w stosownych przypadkach.
Burmistrz Kałuszyna
Marian Soszyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-29
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-29 11:17:40
- Liczba odsłon: 525
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: