Kałuszyn: Remont ulicy Osiedlowej, Świerkowej i Brzozowej w Kałuszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 95038 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Osiedlowej, Świerkowej i Brzozowej w Kałuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulic w Kałuszynie : ul. Osiedlowa - dł. 123,80 mb - remont jezdni polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodnik prawostronny o szer. 1,5 m i dł. 104,90 mb z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 625,8 m², pow. nawierzchni chodnika - 106,2 m² . ul. Świerkowa - dł. 207,40 mb - remont polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodniki obustronne o szer. 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 1076,00 m², pow. nawierzchni chodnika - 452,3 m² . ul. Brzozowa - dł. 115,00 mb - remont polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodniki obustronne o szer. 1,27 m z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 575,00 m², pow. nawierzchni chodnika - 301,70 m² . Roboty uzupełniające, dodatkowe, zamienne lub nieprzewidziane, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 28.04.2008r do godz. 09:45. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane,( kserokopie uprawnień budowlanych - przynajmniej : Kierownika budowy) - zał. nr 1 3. dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej(min. rozkładarka mas bitumicznych, max rok produkcji 2001 - zał. nr 2 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości - zał. nr 3 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w terminie 30 dni od wystawienia faktur częściowych i faktury końcowej za wykonane roboty. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). 4/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (tabela nr 2) 7/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - referencje ( wg załączonej tabeli - zał. nr 3 8/Wykaz ewentualnych podmiotów (podwykonawców) wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania 9/Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załączonej tabeli zał. nr 1 10/ Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12//Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1, punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 13/Potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6A, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 1 (sekretariat) 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 28/04/2009 r. o godz. 10:00 w sali konf. (nr 13) Urzędu Miejskiego w Kałuszynie , adres j..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
siwz_ulica_osiedl_swierk_brzozowa.pdf
specyfikacja_techniczna_ul_osiedlowa.zip
projekt_techniczny_i_przedmiary_ul_osiwedlowej.zip
specyfikacja_techniczna_ul_swierkowa_i_brzozowa.zip
projekt_techniczy_i_przedmiary_ul_brzozowa.zip
projekt_techniczy_i_przedmiary_ul_swierkowa.zip
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 95038 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Osiedlowej, Świerkowej i Brzozowej w Kałuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulic w Kałuszynie : ul. Osiedlowa - dł. 123,80 mb - remont jezdni polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodnik prawostronny o szer. 1,5 m i dł. 104,90 mb z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 625,8 m², pow. nawierzchni chodnika - 106,2 m² . ul. Świerkowa - dł. 207,40 mb - remont polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodniki obustronne o szer. 1,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 1076,00 m², pow. nawierzchni chodnika - 452,3 m² . ul. Brzozowa - dł. 115,00 mb - remont polega na wykonaniu warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego gr 8 cm (4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna). Chodniki obustronne o szer. 1,27 m z kostki betonowej gr. 6 cm. Zjazdy bramowe wykonane z warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm, podsypki piaskowej gr. 3 cm i betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Pow. nawierzchni bitumicznej - 575,00 m², pow. nawierzchni chodnika - 301,70 m² . Roboty uzupełniające, dodatkowe, zamienne lub nieprzewidziane, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 28.04.2008r do godz. 09:45. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane,( kserokopie uprawnień budowlanych - przynajmniej : Kierownika budowy) - zał. nr 1 3. dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej(min. rozkładarka mas bitumicznych, max rok produkcji 2001 - zał. nr 2 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości - zał. nr 3 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w terminie 30 dni od wystawienia faktur częściowych i faktury końcowej za wykonane roboty. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). 4/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (tabela nr 2) 7/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - referencje ( wg załączonej tabeli - zał. nr 3 8/Wykaz ewentualnych podmiotów (podwykonawców) wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania 9/Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załączonej tabeli zał. nr 1 10/ Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12//Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1, punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 13/Potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 6A, 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, pokój nr 1 (sekretariat) 05-310 Kałuszyn ul. Pocztowa 1. Otwarcie ofert w dniu 28/04/2009 r. o godz. 10:00 w sali konf. (nr 13) Urzędu Miejskiego w Kałuszynie , adres j..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
siwz_ulica_osiedl_swierk_brzozowa.pdf
specyfikacja_techniczna_ul_osiedlowa.zip
projekt_techniczny_i_przedmiary_ul_osiwedlowej.zip
specyfikacja_techniczna_ul_swierkowa_i_brzozowa.zip
projekt_techniczy_i_przedmiary_ul_brzozowa.zip
projekt_techniczy_i_przedmiary_ul_swierkowa.zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jadwiga Cudna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jadwiga Cudna
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-07 14:26:51
- Liczba odsłon: 230
- Historia dokumentu: