Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 206454 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kałuszyn , ul. Pocztowa 1, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7576618, faks 025 7576026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaluszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 089 735,31 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 916.000,00 zł powstałego w wyniku ujętych do realizacji w 2014 roku wydatków inwestycyjnych zadań: 1. Zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków pochodzących z funduszy unijnych, z przeznaczeniem na uzupełnienie wkładu własnego gminy , dla zadań: 1) Zagospodarowanie centrum wsi Sinołęka - modernizacja świetlicy wiejskiej - w kwocie 180.000,00 zł 2) Zagospodarowanie centrum wsi Gołębiówka - modernizacja i Wyposażenie świetlicy wiejskiej - w kwocie 150.000,00 zł 3) Tworzymy -Nasz Rynek- poprzez przebudowę targowiska w Kałuszynie - w kwocie 280.000,00 zł. 2. Zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków własnych gminy: 1) Budowa ulicy od ul. Bohaterów Września 1939 r. do ul. Warszawskiej w Kałuszynie - w kwocie 56.000,00 zł 2) Przebudowa hali i Sali sportowej w Szkole Podstawowej w Kałuszynie - w kwocie 250.000,00 zł. 3.Na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek kwocie 1.173.735,31 zł Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 1 dnia, od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2014 roku. 7) Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2 089 735,31 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sfinansowania kredytem również faktur inwestycyjnych zapłaconych w okresie od początku roku do dnia uruchomienia kredytu, 11) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w ppkt 7..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych ) zgodnie z art. 45 ust. 4 i 6 pzp. Wadium z dopiskiem -Wadium - kredyt długoterminowy- należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim - nr 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 W przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginały dokumentów należy złożyć w pokoju nr 11 - ( Skarbnik), Urzędu Miejskiego w Kałuszynie codziennie w godzinach 8.00 - 14.00, nie później niż do terminu i godziny składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załączyć do oferty : - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe ( Dz.U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) , a w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - zgodę prezesa NBP na utworzenie banku lub innych dokumentów uprawniających do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Aneks nie może być sprzeczny z art. 144 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kałuszynie, adres : 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kałuszynie, sekretariat, adres : 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uchwała Nr Si.280.2014 Składu Orzekającego RIO w Warszawie Zespół w Siedlcach z dnia 16 czerwca 2014 r. w sprawie: opinii , wydanej na wniosek Burmistrza Miasta Kałuszyn o możliwości spłaty kredytu długoterminowego.pdf
uchwala_nr_235_2014.pdf
uchwala_nr_236_2014.pdf
uchwala_nr_237_2014.pdf
siwz_kredyt_17_06_2014.pdf
rb_z_2014.pdf
rb_nds_2014.pd
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przybułek Edyta
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Przybułek Edyta
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-18 15:41:18
- Liczba odsłon: 234
- Historia dokumentu: